divendres, 24 de gener del 2020

BiMplica’t al menjador de l’escola Dolors Martí


Alguns alumnes de 2n 3r i 4rt d’ESO, algunes hores anem al BiMplica’t. El BiMplica’t és un grup de 8-10 alumnes (segon les hores) on fem feina de la classe una mica diferent , com arbres de Nadal o reorganitzar la biblioteca. A banda daixò, 3 alumnes anem a menJadors escolar a ajudar. Al menjador de l’escola Dolors Martí hi anem cada dia l’Albert i jo. Sortim de l’institut a les 11:40 i agafen el autobús a es 11:50 per anar cap al Dolors Martí quan arribem entrem i anem cap a dins al menjador i fem una setmana cadascú en un espai diferent per exemple Jo vaig amb els de p3 p4i p5 una setmana i l’Albert amb els de primària i anem fent una setmana cadascú. Primer amb els petits els i repartim els gots i els hi posem només mig got d’aigua. I quan acaben de dinar van tots cap al passadís I quan estan tots callats van cap al pati I al pati Jo els vigilo Durant mitja hora I després entren per grups a les classes I fan activitats amb les monitor. I a les 3h entren a classe. I amb els grans dons esta de 12:00 a 13:00 al pati i després baixen a dinar i s’agafen ells els gots i les forquilles i els ganivets i els monitors /monitores els i repartim el menja i quan acaben decideixen qui frega la taula qui escombra. Després s’esperen a que tothom hagi acabat i pujant cap a dalt i fan dos grups 5é i 4rt i 6é. Uns van al porxo i uns altres van a la pista. I igual que els petits a les 3 entren a classe.

Les tasques que fem son?
  • Vigilar als nens al pati
  • Servir l’aigua i el menjar
  • Acompanyar als nens al lavabo
  • Fer d’àrbitre o jugar amb els nens

M’agrada anar-hi. Al principi no em pensava que m’agradaria tant i he descobert que el món dels nens m’agrada més del que em pensava.

Biel Casanova Jovell – 3r ESO

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Experiències a la Fundació sanitària sant Josep

Jo vaig fer el servei comunitari, amb la Mariona, en el centre de dia de la fundació sanitària sant Josep. Vaig agafar molt de "ca...